Jumaat, 8 Julai 2011

1
Komen
TRIP BERSIH 5.0KG KE BESOUT BERSAMA TUAN RANJER

matakail | 11:10 PG |

Tinggal beberapa jam dari sekarang matakail bersama dengan pengerusi dan rakan rakan team iaitu en ani lebuh dan en nayan akan berangkat menuju keperak untuk perhimpunan BERSIH kan penghuni sungai kat sana ..hehe yang mana telah di jemput sebagai tetamu atau juga pemain import oleh tuan ranjer kita RANJERSUNGAI - http://renjersungai.blogspot.com/2011/07/misi-trip-memburu-ikan-kelabaupatin-dan.html untuk menduga port menjoran beliau..

Diharapkan misi & rezeki kami akan berjaya dan diperkenankan oleh Yang Esa dengan habuan habuan yang diidamkan. terima kasih kepada Ranjer sudi melayan karenah kami nanti.. Matakail akan cuti berblog selama 2 hari bermula sekarang sehingga ahad ini.. dan akan berjumpa kembali pada isnin minggu depan untuk entri yang menarik buat tatapan rakan TEAM dan blogger serta pengunjung yang sudi bertamu ke blog TEAM matakail ini. harap doa doakan kejayaan dan keselamatan kami.. sekian

1 comments:

Renjer Sungai berkata...

dah slmat pun huhu.. cume yg mlm tu je de yg nk gurau2 ngn kite hahaha...

Catat Ulasan

 

PageRank Display

PageRank
ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
PageRank Checker
Blogged.my
Free Auto Backlinks From 1Malaysia
free web site traffic and promotion

Kaki Ngail..

“Terima kasih kepada semua pelawat dan Followers.. Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih kepada yang sudi menghantar komen........ Thanks..;)
Pancing Ara TEAM Copyright © 2011 Blogger Template Designed by Eims@Matakail® Blogger Template