Ahad, 3 Julai 2011

9
Komen
KONGSI KONGSI TRANSFORMERS!

matakail | 10:03 PG |

-
megaupload <--link da kena delete..korang lambat lg .. tinggal yg atas tu..cpt2

Menjoran menjoran jugak.. kat atas ni citer favourite matakail.. memang terbaik lah matakail kalau tengok filem ni dengan 3D animation dan graphicnya, kat sini matakail nak kongsi pada penjoran semua link untuk download filem ni. gambar gelap sikit la kot sebab pakai cam je amik agaknya tapi mutu suara masih ok dan boleh didengar.. tengok sekali tak puas.. kalau nak pi wayang 2,3 kali tak mampu lak.. heheh..  moh moh download cepat sebelum disekat... selamat berhibur...

9 comments:

ayun nysa berkata...

maceh ! ary tuu donlod ade nmpk keple org jln2 lar,, ni ade x?

matakail berkata...

dah tgk.. gambar sgt clear

Suhami Ahmad berkata...

ye ke...best!

p/s : jom joint contest kutuk blog atok

matakail berkata...

atok mana lak.. huhu

xmr awan89 berkata...

bhgn 1 bleh tgk bhgn 2 xleh tgk pesal eh...hampeh...ni ngah dwnld bhgn 3 kalo xleh gak xtau la nk ckp ape...

matakail berkata...

download yg megaupload punya, bahagian satu tu dah nak dekat habis pon..

Soleh berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
FreePercuma berkata...

Megaupload nya link dah x bleh download

matakail berkata...

lambat sgt..huhu

Catat Ulasan

 

PageRank Display

PageRank

Baru Jap Menjoran

Kaki Ngail..

“Terima kasih kepada semua pelawat dan Followers.. Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih kepada yang sudi menghantar komen........ Thanks..;)
Pancing Ara TEAM Copyright © 2011 Blogger Template Designed by Eims@Matakail® Blogger Template