Isnin, 4 Julai 2011

8
Komen
CARA MEMANCING IKAN DILOPAK AIR TENGAH JALAN

matakail | 11:50 PG |

"Suatu petang..ketika hari selepas hujan lebat.. seorang atok duduk
ditepi jalan dengan memegang sebatang pancing dan merokok..

orang orang yang melihatnya kehairanan..ada yang kelihatan kasihan dan
ada juga yang ketawa menjadikan bahan.. tetiba je seorang lelaki yang
bernama sood menghampiri dan bertanya..

sood : "pakcik ni memancing untuk apa?"
atok : "untuk makan.."
sood : "oh.. kalau macam tu.. ayuh ikut saya pi makan kat warong sana tu.. 
             saya belanja.."
Mulanya atok itu malu malu ..kemudian setelah dipaksa akhirnya dia ikut je..
Sambil makan si sood bertanya..

sood : "Pakcik mancing di lopak jalan tu ada ikan ke?"

Atok : "Oh ada"

sood : "Biar betul pakcik nie.. dah berapa ekor dapat?"

Atok : "Kamu yang kelima" jawab atok ngah kau dengan selamba...

sumber dari google - jika anda ada cerita2 lucu berkenaan pancing 
boleh post di tab forum.  
-matakail



8 comments:

I do I need Iman berkata...

disebabkan post ne.
k lah ak pollow kaw. hakhak ;)

matakail berkata...

aik..lum folo ke..hahha

FreePercuma berkata...

Lawak-lawak..memancing untuk "makan"..tere tu, 5 kali dapat makan..

matakail berkata...

boleh cuba kalau nak..huhu

tiefazatie berkata...

pergh..caya la pakcik nie..ahhaa..adui la..

matakail berkata...

kenapa tu adui.. terhantuk meja ke

Pemalas berkata...

Pancing Pagi,petang dan malam...lega dapat makan free...

Rezdown7 berkata...

hahaha :ngakak lihat fotonya :D
hati2 ada truk :D

Catat Ulasan

 

PageRank Display

PageRank

Baru Jap Menjoran

Kaki Ngail..

“Terima kasih kepada semua pelawat dan Followers.. Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih kepada yang sudi menghantar komen........ Thanks..;)
Pancing Ara TEAM Copyright © 2011 Blogger Template Designed by Eims@Matakail® Blogger Template