Sabtu, 22 Ogos 2015

0
Komen
TRIP SEDILI 2015

matakail | 12:57 PG |

Tanggal Julai 2015, Setelah sekian 2 tahun Team mendiamkan diri dari penglibatan pancingan tahunan maka pada kali ini seramai 3 orang sahaja dari Team iaitu Kapitan kelab tak lain tak bukan Tuan Adnan Bakar, Saudara Zaini dan saya sendiri (Eims) telah membuat terjahan nekad ke Sedili Johor. 

Perancangan telah dibuat sebulan sebelum trip namun penyertaan dari ahli ahli sedia ada yang mana rata rata amat sibuk dengan beberapa hal keluarga, kerja dan peribadi ditambah juga pada hari trip tersebut adalah bulan Syawal. Namun dengan semangat keberanian yang tak pernah luntur kami bertiga bertolak juga untuk menjayakan trip kali ini.

Dengan keadaan angin yang tak beberapa baik di laut maka trip kali ini dapat dijayakan selama sehari sahaja dan dinasihatkan oleh tekong untuk bermalam didarat manakala aktiviti pancing akan bersambung pada esok hari, namun dari perbincangan kami bertiga memutuskan untuk sehari sahaja kerana ketika ini juga hasil yang dapat agak memuaskan dan cukup untuk dibawa balik ke Ara Damansara. Mangsa yang berjaya dinaikan seperti Tenggiri (4 ekor) Todak (3ekor) Kembung/Selar/Cencaru/Sardin.

In Sya Allah, Pada Oktober ini saya akan membawa pengerusi dan beberapa rakan lain dan beberapa ahli kelab yang lama untuk kembali ke sedili. Tunggggguuu!!!
Sekian.




0 comments:

Catat Ulasan

 

PageRank Display

PageRank
ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
PageRank Checker
Blogged.my
Free Auto Backlinks From 1Malaysia
free web site traffic and promotion

Kaki Ngail..

“Terima kasih kepada semua pelawat dan Followers.. Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih kepada yang sudi menghantar komen........ Thanks..;)
Pancing Ara TEAM Copyright © 2011 Blogger Template Designed by Eims@Matakail® Blogger Template