Sabtu, 5 April 2014

4
Komen
PERMULAAN SEMULA BLOG KELAB

matakail | 12:19 PTG |

Salam sejahtera kepada semua ahli dan pengunjung Official Blog Pancing Ara Team.  Setelah sekian lama pihak pengurusan dan saya sendiri mendiamkan diri atas tugas dan kerja kerja rutin seharian yang perlu didahulukan hingga blog ini telah bersarang labah labah adanya.

InsyaAllah, Bermula detik ini kembali saya selaku pencerita dan wartawan khasnya untuk Pancing Ara Team akan menerbitkan kembali cerita cerita dari ahli dan perjalanan kelab ini seterusnya..

Untuk pengetahuan semua juga kita telah terlepas berita untuk 1 trip 2013 yang mana telah dijalankan pada bulan mei 2013 di lokasi Rompin Pahang.. saya akan cuba mendapatkan kembali gambar gambar sepanjang perjalanan trip.. di atas terdapat gambar untuk tshirt yang telah dicetak untuk trip 2013 tersebut. Pemenang tahunan untuk trip 2013 telah dimenangi oleh encik mat kuanter dengan tangkapan ikan haruan tasik seberat 4kg ++ mengalahkan 22 peserta yang lain. 

4 comments:

Unknown berkata...

Terbaeekkk.

matakail berkata...

Hrp tahun ni lu juara mud hihi

Tanpa Nama berkata...

sulam or pakai cat je? terasa mcm nak oder je ni... hehehee

matakail berkata...

Print shaja.. dah tak buat ni. Utk trip tersebut je. Tahun ni pon xd baju utk trip...pakai mana yg ada je hhe

Catat Ulasan

 

PageRank Display

PageRank
ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
PageRank Checker
Blogged.my
Free Auto Backlinks From 1Malaysia
free web site traffic and promotion

Kaki Ngail..

“Terima kasih kepada semua pelawat dan Followers.. Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih kepada yang sudi menghantar komen........ Thanks..;)
Pancing Ara TEAM Copyright © 2011 Blogger Template Designed by Eims@Matakail® Blogger Template