Rabu, 2 Mei 2012

1
Komen
TRIP MEGA 2012 SELESAI

matakail | 9:25 PG |

Alhamdulillah, Aktiviti yang dirancang selama setahun telah berjalan dengan begitu baik dan jayanya serta mendapat kepuasan kepada ahli ahli yang mengikuti trip kali ini walaupun hasil yang diharapkan tiada mencapai saiz mega namun sebilangan ikan dan sotong memenuhi peti peti coolman yang dibawa.

Disaat saat hari akhir bermulanya perjalanan aktiviti pihak pengurusan Team terpaksa menukar ke satu destinasi pancingan lain iaitu ke Tanjung Lumpur, Kuantan apabila trip yang dirancang ke Kemaman, Terengganu terpaksa dibatalkan kerana mengalami masalah bot tiada.Seramai 20 orang ahli telah menyertai aktiviti kali ini dan memenuhi 3 buah bot yang telah disewa iaitu Bot A seramai 7 orang, Bot B seramai 6 orang dan Bot C seramai 7 orang. 

Perjalanan bermula pada malam minggu 28hb april jam 11.00 malam dari Apartment Seri Meranti, Ara Damansara  dan sampai di kuantan pada jam 4 pagi. Pada jam 9.00, 29hb april (ahad) pagi pemancing menaiki bot dan memulakan perlayaran ke lubuk lubuk perairan kuantan dan berakhir jam 10 pagi pada 30hb april (isnin). 

Sepanjang perlayaran pemancing selama tersebut diberitakan tiada sesiapa yang mengalami mabuk laut walaupun keadaan laut sedikit bergelora pada sebelah malam apabila ribut dan hujan yang agak kuat telah melanda. Tahniah kepada peserta untuk tahun ini. Manakala untuk hadiah tahunan bagi ikan terberat pada tahun ini telah dimansuhkan kerana ikan yang dikehendaki untuk dinilai sebagai juara, naib juara dan ketiga tidak mencapai saiz berat dan pihak Team serta peserta sebulat suara berpendapat untuk mengadakan jamuan kepada ahli ahli Team bagi mengantikan hadiah tersebut.

Matakail mewakili semua ahli Team juga mengucapkan berbanyak terima kasih kepada satu satunya Tuan Pengerusi Team, En Adnan Bakar kerana telah berusaha, berkerja keras bagi memastikan Perjalanan Team dan semua perkara yang melibatkan apa sahaja bentuk kerja bagi memastikan Team terus maju dan memuaskan. Semoga dimasa akan datang Team akan terus bergerak dengan jayanya diatas pengurusan beliau.

Dibawah sedikit sebanyak gambar untuk dikongsi kepada pengunjung dan ahli ahli yang membaca blog Team ini, dan matakail akan membuat satu album penuh untuk trip 2012 ini kerana buat masa sekarang gambar gambar masih lagi belum dikumpul sepenuhnya dari kamera kamera yang terlibat. 


 




















Maklumat lanjut dan cerita cerita lain dari peserta dan ahli boleh berkunjung ke group facebook kami di : https://www.facebook.com/groups/matakail/ atau klik join group icon di muka depan blog ini. Pihak Team juga mengalu alukan penyertaan ahli ahli baru dari seluruh dunia yang berminat untuk bersama sama dalam aktiviti riadah TEAM di masa akan datang. Sekian salam hormat. -matakail-



1 comments:

Balista berkata...

Your blog is amazing. The photos are very nice. Thanks for sharing this.
Tuna Lures

Catat Ulasan

 

PageRank Display

PageRank
ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
PageRank Checker
Blogged.my
Free Auto Backlinks From 1Malaysia
free web site traffic and promotion

Kaki Ngail..

“Terima kasih kepada semua pelawat dan Followers.. Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih kepada yang sudi menghantar komen........ Thanks..;)
Pancing Ara TEAM Copyright © 2011 Blogger Template Designed by Eims@Matakail® Blogger Template